phone 34 3655561

location_on Almatur Częstochowa
Feliksa Nowowiejskiego 2, 42-200 Częstochowa

Kolonie i obozy Polska

Bachorze - obóz RPG

Kod: ŁPMB


Liczba osób:
1 osoba
Wiek uczestników:
12-18
Termin:
30.06 – 09.07.2025
Miejsce wyjazdu:
Dojazd własny
3 199 zł
Promocja Przedsprzedaż First Moment
Cena katalogowa: 3 699 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 3 199 zł.


Trasa:
Bachorze

*Opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora.
Infolinia czynna w dniach: pn.-pt. godz. 9:00-18:00, sob. 10:00-14:00


Terminy i ceny

Podana cena imprezy zawiera obowiązkowe składki na  Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.
​Cena nie obejmuje: dopłaty za transport z miast w Polsce,wyszczególnionych w planie podróży.


Data Czas trwania Status Cena za osobę
Bachorze - obóz RPG
30.06 - 09.07.202510 dniod 3 199 złRezerwuj

Program

Zakwaterowanie: Ośrodek Wypoczynkowy „Natura” – 9 noclegów w pokojach 4 osobowych oraz pokojach typu studio (4+4) z łazienkami.

Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki + podwieczorek) w stołówce ośrodka. Śniadania i kolacje w formie bufetu, obiad i podwieczorek serwowany do stolika. Pierwszy posiłek: kolacja w dniu przyjazdu. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu oraz prowiant na drogę powrotną. Wyjazd dziecka wymagającego specjalnej diety, innej niż wymienione poniżej, możliwy jest tylko po uzyskaniu zgody organizatora, najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem turnusu. Dostępne diety: bezglutenowa, bezlaktozowa, wegetariańska, wegańska
(diety dodatkowo płatne). Zapewniamy uczestnikom stały dostęp do wody pitnej na terenie ośrodka.

Transport: autokar z klimatyzacją.
Ubezpieczenie: Signal Iduna Polska TU S.A.: NNW 15.000 PLN.
Opieka pedagogiczna i sportowa. Realizacja programu.

- Miejscowość położona nad jeziorem, ok 15 km od Chojnic w otulinie Parku Narodowego Borów Tucholskich - Ośrodek Wypoczynkowy „Natura” położony nad jeziorem Charzykowskim, na terenie: pawilony hotelowe, sale konferencyjne, sala TV, sala taneczna, kawiarnia, prywatna plaża ze strzeżonym kąpieliskiem, miejsce na ognisko i grill, boiska do piłki nożnej, ręcznej, koszykówki, siatkówki plażowej, kort tenisowy Dla wszystkich obozów zajęcia do wyboru (2,5 godziny dziennie): holowanie za motorówką na bananie, kajaki, windsurfing, żeglarstwo, skimboarding, SUP, rower wodny, rysunek i malarstwo, rzeźba w glinie, biżuteria z koralików i wyplatanie bransoletki, majsterkowanie w drewnie, ścianka wspinaczkowa, slackline, strzelanie (łuk i wiatrówka), gry planszowe i karciane, oneshot – RPG, gra terenowa z mapą, siatkówka plażowa, kometka, tenis stołowy, bule, koszykówka, fitnes, taniec, rowerowe wycieczki, plażowanie i kąpiele - Wieczorami, ognisko, zajęcia integracyjne i gry np.: piracka, dwulicus, ślimak, oszust, szansa na sukces, gra ekonomiczna

Obóz RPG - fabularne gry planszowe 
(12-17 lat)

Obóz na którym wcielisz się w postać potężnego maga, silnego orka, mrocznego elfa lub zwykłego żołnierza szukającego godnego wyzwania. Każdego dnia czekać na Ciebie będzie nowa przygoda,  grupy przeciwników do pokonania, tajemnice do rozwikłania czy skarby do zagarnięcia. Ograniczani jedynie wyobraźnią wspólnie zanurzymy się w świecie fantastyki. Wraz ze swoimi kompanami wyruszysz w podróż, stworzoną przez siebie postacią, zdobywając ekwipunek, kolejne poziomy i ucząc się nowych umiejętności aby zbawić świat, a to nie wszystko...

W programie: 
Tworzenie postaci - po wprowadzaniu w fabułę świata każdy z uczestników będzie przygotowywać swoją postać, którą następnie będzie grać w ramach kampanii RPG. Zajęcia będą miały za zadanie nauczyć jak pisać dobrą historie i zaplanować jej przebieg. 

Tworzenie drobnych akcesoriów - uczestnik otrzyma zestaw kości które zabierze ze sobą do domu, aby ich nie pogubić stworzymy, a następnie ozdobimy skórzane sakiewki. 

Sesje RPG - główny element obozu, kiedy zasiadając przy stole wraz z mistrzem gry rozpoczniemy rozgrywkę. Mistrz Gry zaczyna opowiadać historię, wprowadzając postacie graczy w określone sytuacje. Mogą to być zagadki, potyczki z przeciwnikami, czy wyzwania, które zmuszają graczy do współpracy. Gracz ma możliwość opisania, co jego postać robi w danej sytuacji, a Mistrz Gry reaguje, opisując konsekwencje działań. Mechanika gry - w niektórych momentach sesji (np. w trakcie walki czy negocjacji) używa się mechaniki gry – najczęściej kości do gry – które pomagają określić, czy działania postaci zakończyły się sukcesem, czy porażką. 

Zakończenie przygody - na końcu kampanii drużyna zwykle dociera do rozwiązania głównego problemu lub celu, jaki wyznaczyła im przygoda. Zakończenie nie zawsze jest przewidywalne i zależy od decyzji graczy. 

Mile widziane przebrania. Jeżeli posiadasz swoje akcesoria do gier RPG, zabierz je ze sobą, nie ma nic cenniejszego niż własna szczęśliwa kość do gry. 

Po programie RPG (2,5 godz./dzień) zajęcia do wyboru (2,5 godz./dzień), a także zajęcia integracyjne (1,5 godz./dzień).

Zakwaterowanie

Ośrodek Wypoczynkowy „Natura”:  pokoje 4 osobowe oraz  typu studio (4+4) z łazienkami w pawilonie hotelowym.  Ośrodek położony jest nad jeziorem Charzykowskim, na terenie ośrodka znajdują się pawilony hotelowe (300 miejsc noclegowych), sale konferencyjne, sala TV, sala taneczna, kawiarnia, prywatna plaża ze strzeżonym kąpieliskiem, miejsce na ognisko i grill, boiska do piłki nożnej, ręcznej, koszykówki, siatkówki plażowej oraz kort tenisowy.

Informacje dodatkowe

Program będzie zrealizowany w całości, a kolejność zajęć ustali kadra obozu w zależności od pogody i predyspozycji psychofizycznych uczestników. Wszystkie zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem odpowiednich środków bezpieczeństwa i pod nadzorem instruktorów. 

Cena nie obejmuje: dopłaty za transport z miast w Polsce, wyszczególnionych w planie podróży.

Należy ze sobą zabrać: kartę kwalifikacyjną, nieprzemakalną kurtkę i ciepły sweter(lub polar), dres, strój kąpielowy, ręczniki (plażowy i kąpielowy), legitymacje szkolną oraz co najmniej dwie pary butów sportowych, nakrycie głowy, okulary przeciwsłoneczne oraz krem ochronny z filtrem UV. 

Zapewniamy wszelki sprzęt specjalistyczny,potrzebny do realizacji programu poszczególnych obozów.

Planowany przyjazd do ośrodka ok. godz. 16.30. Planowany wyjazd z ośrodka ok. godz.08.30. Dojazd własny: przyjazd nie wcześniej niż o godz. 16.00, wyjazd nie później niż o godz. 08.00 

Miejsca wsiadania

Miasto Mapa Adres Godzina wyjazdu Godzina Powrotu Dopłata
Dojazd własnyAdres obiektu automatycznie pobierany z imprezy0,00 zł

Trasa