phone 34 3655561

location_on Almatur Częstochowa
Feliksa Nowowiejskiego 2, 42-200 Częstochowa

Kolonie i obozy Polska

Mielno - kolonia Agenci i Agentki

Kod: ŁPMM


Liczba osób:
1 osoba
Wiek uczestników:
8-13
Termin:
30.06 – 09.07.2025
Miejsce wyjazdu:
Dojazd własny
3 199 zł
Promocja Przedsprzedaż First Moment
Cena katalogowa: 3 699 zł

Najniższa cena w okresie 30 dni przed promocją: 3 699 zł.


Trasa:
Mielno

*Opłata zgodnie z cennikiem Twojego operatora.
Infolinia czynna w dniach: pn.-pt. godz. 9:00-18:00, sob. 10:00-14:00


Terminy i ceny

Podana cena imprezy zawiera obowiązkowe składki na Turystyczny Fundusz Gwarancyjny - 2 PLN/os oraz Turystyczny Fundusz Pomocowy - 2 PLN/os.
​Cena nie obejmuje: dopłaty za transport z miast w Polsce,wyszczególnionych w planie podróży.


Data Czas trwania Status Cena za osobę
Mielno - kolonia Agenci i Agentki
30.06 - 09.07.202510 dniod 3 199 złRezerwuj

Program

Zakwaterowanie: 9 noclegów  w Ośrodku Wypoczynkowym „Słoneczny Brzeg” w pokojach 2-, 3- i 4-osobowych z łazienkami.

Wyżywienie: całodzienne (3 posiłki). Śniadania i kolacje w formie bufetu, obiad serwowany do stolika. Pierwszy posiłek: kolacja w dniu przyjazdu. Ostatni posiłek: śniadanie w dniu wyjazdu oraz prowiant na drogę powrotną. Wyjazd dziecka wymagającego specjalnej diety, innej niż wymienione poniżej, możliwy jest tylko po uzyskaniu zgody organizatora, najpóźniej na 21 dni przed rozpoczęciem turnusu. Dostępna dieta wegetariańska (dieta dodatkowo płatna). Zapewniamy uczestnikom stały dostęp do wody pitnej na terenie ośrodka.

Transport: autokar turystyczny.

Ubezpieczenie: Signal Iduna Polska TU S.A.: NNW 15.000 PLN.

Opieka kadry pedagogicznej i instruktorskiej.

Nagrody i pamiątki. Realizacja programu.

- znany, nadmorski kurort usytuowany na mierzei pomiędzy Morzem Bałtyckim, a Jeziorem Jamno. - zakwaterowanie w Ośrodku „Słoneczny Brzeg”, 230 m od nadmorskiej plaży i 200 m od brzegu jeziora; do dyspozycji: dwukondygnacyjne pawilony hotelowe, budynek główny z jadalnią, sala taneczna, sala dydaktyczna, boisko do siatkówki, plac zabaw, wiata grillowa, tenis stołowy. - program wspólny dla wszystkich obozów: linowe ewolucje (pokonywanie na czas mostu linowego, trickline – chodzenie po taśmie zawieszonej nad ziemią); zajęcia z chustą animacyjną, wyścigi w workach, na szczudłach i nartach wieloosobowych, przelewanie wody przez dziurawe rury, rywalizacja w 3-osobowych „Spodniach Clowna”, turnieje sportowe: „Mega Bierki”, „Mega Bramka”, „Mega Jenga”, "Mega Piłki", siatkówka, tenis stołowy, kometka; grillowanie, wycieczki piesze i spacery, plażowanie i kąpiele. - I pomoc – zabawowe poznanie zasad i ćwiczenie pomocy przedmedycznej: ocena obrażeń poszkodowanego, wzywanie pomocy, samodzielne konstruowanie improwizowanych noszy, tamowanie krwotoków i opatrywanie ran, transport „rannego” w trudnych warunkach, symulacje akcji ratowniczych. - zajęcia integracyjne: wymagające bystrości umysłu i kreatywności, zajęcia zespalające grupę, umożliwiające nawiązanie więzi między uczestnikami. 

Kolonia „Agenci i Agentki”
(8-13 lat)

Zajęcia integracyjne: wymagające bystrości umysłu, sprawności fizycznej i kreatywności - zajęcia zespalające grupę, różnorodne zabawy ruchowe. 

I pomoc: zabawowe szkolenie ze wstępnej pomocy przedmedycznej, ocena obrażeń poszkodowanego, ćwiczenie wzywania pomocy, tamowanie krwotoków i opatrywanie ran. 

Zajęcia sprawdzające sprawność fizyczną: wyścigi w workach, zadania wykonywane w „Spodniach Clowna”, chodzenie na szczudłach, tor w nartach wieloosobowych, wyścigi rzędów, walki
w „Mega Piłkach”, „Letni Hokej”. 

Zajęcia sprawdzające sprawność umysłu: zadania do wykonania przy użyciu „Chusty Klanzy” oraz okrągłego stołu zawieszonego na linach, „Mega Bierki”, „Mega Domino”, przelewanie wody przez dziurawe rury. 

Szyfry i kody: nauka szyfrowanie i rozszyfrowywania informacji i zagadek. Warsztaty tworzenia postaci: zajęcia, które pomogą wykreować/ stworzyć własną postać, stylizację oraz rekwizyty zgodnie z motywem przewodnim obozu. 

Elementy terenoznawstwa: „czytanie mapy”, rysowanie planów i szkiców terenu, odnajdywanie północnego kierunku. 

Poszukiwania: ukrytych wskazówek za pomocą elektronicznego wykrywacza metalu. Trening strzelecki: przy pomocy pistoletów i karabinów na wodę oraz broni NERF na gąbkowe pociski. 

Trening militarny: musztra, rzut granatem do celu i na odległość, wykonywanie zadań w terenie zagrożonym atakiem chemicznym, maskowanie. Trening alpinistyczny: pokonanie mostu linowego i przejście nad wąwozem z wykorzystaniem taśmy trickline. 

Ozdabianie: pamiątkowych czapek obozowych oraz ramki na zdjęcie znad morza, malowanie obrazów na płótnie i foli strech, robienie bransoletek i naszyjników. 

Popołudnie planszówek: rozwiązywanie zagadek i rebusów podczas gier planszowych („Agent”, „Sherlook”, „Zgadnij kto to”, „Wyprawa po skarb”, „5 sekund”).

Wycieczka rowerami wodnymi: z ratownikiem wodnym po Jeziorze Jamno. 

Piesza wycieczka: brzegiem morza połączona z poszukiwaniem ukrytych wskazówek potrzebnych do wykonania misji agenta.

Wieczór filmowy: z popcornem. Turnieje sportowe, plażowanie i kąpiele: w morzu pod opieką ratowników wodnych. 

Zaawansowane gry terenowe: z fabułą i licznymi zagadkami. Grillowanie: pod wiatą. 

Wieczorny biwak: połączony z rozwiązywaniem zagadek logicznych. „Test Agenta”: sprawnościowy tor przeszkód - selekcja przyszłych agentów; gra, w której sprawdzone zostaną nabyte podczas obozu umiejętności.

Program fakultatywny

Paintball: 99 PLN/200 kul;
​Zajęcia w Parku Linowym „Tukan”: 35 PLN/1 trasa.
(Płątność na miejscu)

Informacje dodatkowe

Wszystkie zajęcia odbywać się będą z zastosowaniem niezbędnych elementów zapewniających bezpieczeństwo (uprzęże i kaski alpinistyczne, kamizelki asekuracyjne, maski ochronne, mundury i rękawice).

Ze względu na warunki atmosferyczne i stan psychofizyczny większości uczestników program może ulec zmianie. 

Od każdego uczestnika pierwszego dnia pobytu pobierzemy kaucję w wysokości 50 zł na pokrycie ewentualnych strat spowodowanych przez niego w sprzęcie lub w wyposażeniu ośrodka. Jeśli takich strat nie będzie - kaucję w całości oddamy w dniu wyjazdu. 

Podział na grupy wiekowe będzie realizowany przy minimum 10 osobach w danym przedziale wiekowym.

Zabierz ze sobą: mały plecak, ciepły sweter lub polar, nakrycie głowy, dres sportowy, kurtkę przeciwdeszczową, buty turystyczne, latarkę z zapasem baterii, letnie nakrycie głowy, strój kąpielowy, ręcznik łazienkowy i kąpielowy. Mile widziane: aparaty fotograficzne.

Uczestnicy kolonii przygodowej i Agentów i Agentek będą zdawać telefony komórkowe wychowawcom na czas ciszy nocnej (22:00-08:00)

Planowany przyjazd do ośrodka ok. godz. 18:30 .Planowany wyjazd z ośrodka ok. godz. 07:00. Dojazd własny: przyjazd nie wcześniej niż o godz. 18:00 , wyjazd nie później niż o godz. 08:00

Miejsca wsiadania

Miasto Mapa Adres Godzina wyjazdu Godzina Powrotu Dopłata
Dojazd własnyAdres obiektu automatycznie pobierany z imprezy0,00 zł

Trasa